28 april 2012

vårflirt


Nu har jag planterat en liten vårflirt... 
så får vi se om det gör någon nytta. 
Ja, de hette faktiskt så, de gräsliknande tuvorna med ljust rosa blommor. 
Jag har också fått tummen ur och grävt grönsakslandet idag:) 
Bara det roliga kvar att planera och så, 
men det får vi vänta med här i zon 5..
.Rabarberna har i alla fall tittat upp, härligt!





När jag sedan kom in hade världens bästa Moa 
gjort en god pastarätt till lunch♥
Nu har jag ju gjort helgens beting, så nu blir det soffan.
Ha en skön helg ni också!



2 kommentarer:

  1. Jag tror du hade gjort susen i min trädgård, den behöver lite struktur.
    Så fint du har gjort, sitter o skissar på en soffa men kanske skulle göra en på trädgården istället?!

    kram

    SvaraRadera
  2. Härligt när man kan börja omsätta planer och skisser... :))
    Ska bli kul att se det när det är klart.. :)

    ha en härlig helg
    Kram Tina

    SvaraRadera